Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

NO MAKE UP LOOK

                Η ΝΕΑ ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ

                                              NO MAKE UP LOOK


Κορυφαίοι make up artist έχουν έχουν πει: Το να έχεις ένα φρέσκο πρόσωπο,δίνει έναν άλλο αέρα αυτοπεποίθησης.Θα συμφωνήσω. Ωραίο το μακιγιάζ, δίνει μια άλλη εικόνα,αλλά και ένα γήινο μακιγιάζ,δείχνει αρκετά ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ φίλη μου!!! Θα μοιραστώ μαζί σας λοιπόν μερικές από τις συμβουλές μου, που εφαρμόζω εγώ για ένα λαμπερό πρόσωπο και συγχρόνως ένα no make up look, γήινο και sexy.

1:Φροστίντε την επιδερμίδα σας

Απλώνεται το προηγούμενο βράδυ μια μάσκα ύπνου για το πρόσωπο. Αφήστε την όλη νύχτα και ξεπλύνετε το πρωί, για λάμψη και θρέψη. Εγώ σας προτείνω την L'Action Paris over night με έλαιο φραγκοστάφυλλου και θα την βρείτε στα γνωστά καταστήματα OGGI.



















2:Διαλέξτε το σωστό Make Up

Διαλέξτε ένα ελαφρύ make up για να μην το αισθάνεστε βαρύ και συγχρόνως να είναι δυνατό και στη σωστή απόχρωση, για να μη φαίνεται ξένο επάνω σας. Εγώ σας προτείνω της Estee lauder to double wear nude water fresh spf30.Η σύνθεση του περιέχει νερό και ένα τριπλό δείγμα,από ανάλαφρα gel βασισμένα σε μεταλλικά στοιχεία.





3:Χρησιμοποιήστε σωστά το consealer σας

Εδώ ένα έξυπνο tip, είναι να μην χρησιμοποιείτε πολύ ποσότητα για να καλύψετε, γιατί θα έχετε το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Να αναδείξετε τη προβληματική περιοχή των μαύρων κύκλων. Εγώ σας συστήνω το dirty works από yologift ενυδατώνει κ δίνει λάμψη








4:Το ρουζ που φοράμε

Οι σταρένιες επιδερμίδες, διαλέξτε ένα ζεστό καφέ ρουζ. Οι ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, ένα γλυκό ροζ.Και οι σκουρόχρωμες επιδερμίδες ένα ζεστό ροδακινί











                                                                                                                                                                      



5-Κραγιόν:Χείλη


Στα χείλη προτιμήστε γήινους τόνους. Εγώ αγαπώ της nyx το matte shy,golden rose no.10,Και από Mac,το velvet teddy.











6:Φρύδια


Και τέλος τα φρύδια σας. Το Α και το Ω. Αφήστε τα φυσικά. Απλά χτενίστε τα με ένα φυσικό τζέλ φρυδιών, η περάστε τα με ένα πιο ανοιχτό τόνο από το φυσικό σας χρώμα. Μη ξεχνάτε τα φρύδια μας μιλάνε για εμάς.


















1 σχόλιο:

  1. Αγάπη μου τέλειες οι συμβουλές σου!Κι'γω λίγο πολύ τα ίδια κάνω,όταν θέλω φυσικό μακιγιάζ!Αχ αυτά τα oggi,γιατί να μην έχουν τουλάχιστον e-shop;Έχω ακούσει τα καλύτερα!Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Review (w7/ Kylie Cosmetics)GiveAway& Meetup Anothermakeupworld

Review (w7/ Kylie Cosmetics)GiveAway& Meetup Anothermakeupworld   Φτάσαμε τους 1000+ subs και γουστάρω να σας κάνω δωράκι τρελ...